Δευτέρα, Φεβρουαρίου 26

ΠΗΡΑ ΜΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ !!!

Μετα την προσκληση της φιλης μου pasxalitsas , αλλα και τις επεξηγησεις που μου εδωσε, μιας και πιαστηκα «αδιαβαστη» στα τεκτενομενα της μπλογκοχωρας ,παρουσιαζω και εγω πεντε αγνωστες πτυχες της περιπλοκης προσωπικοτητας μου!!

1. Πιστευω ακραδαντα ότι εχω κωμικη φλεβα και λυπαμαι που δεν βρηκα το θαρρος να κυνηγησω το ονειρο μου όταν επρεπε. Από την άλλη βεβαια, θα ειχαν μεινει χωρις δουλεια τοσοι και τοσοι συχγρονοι κωμικοι, οποτε εκανα μια καλη πραξη!!!

2. Δεν εχω πολλους φιλους. Όταν τους μετραω βρισκω τους εξης δυο…. Την Ρ.!!! Δεν ξερω αν φταιω εγω γι’αυτό ή οι αλλοι. Παντως σχεδον καθημερινα νιωθω ότι εχω «πεσει» από α λ λ ο πλανητη!!! (Να ειχα βγαλει τουλαχιστον το εισητηριο με επιστροφη!!!)

3. Βρηκα την αποδοχη και επιδοκιμασια που χρονια εψαχνα στο προσωπο της……π ε θ ε ρ α ς μου.!!! (Μετα από εικοσι χρονια, ακομα τσιμπιεμαι μηπως και ονειρευομαι!!!)

4. Ειχα μια γατα την Καρι, την οποια αποχωριστηκα με βιαιο τροπο. Ακομα με στοιχειωνει η εικονα του αποχωρισμου. (Εχω συγχωρησει πολλα στην μανα μου. Αυτό ΠΟΤΕ!!)

Και τωρα κατι δυσκολο για μενα
5. Δεν επιτρεπω σχολια στο blog μου γιατι φοβαμαι την απορριψη. Επειδη όμως πρεπει να κανω κατι γι’αυτό, θα ανοιξω τα σχολια και ο θεος βοηθος!!!!

Τωρα σχετικα με τους αλλους πεντε που πρεπει να προωθησω την προσκληση χμμμμ....
Σας παραπεμπω στην παραγραφο 2............!!!!!(Ουτε στην blogoχωρα θριαμβευω σε κοινωνικοτητα!!)

3 Comments:

At 11:28 π.μ., Blogger ladybug said...

Ευχαριστώ για την ανταπόκριση κατ'αρχήν.
Κατά δεύτερον, νομίζω πως έκανες πολύ καλά που άνοιξες τα σχόλια, είναι ένας τρόπος να ...αποκτήσεις καινούργιους φίλους!
Και να μη φοβάσαι. Σ'όποιον αρέσουμε. Ε?
Καλή σου μέρα.

 
At 11:20 π.μ., Blogger Καπετάνισσα said...

Αγάπη κι αγκαλιά μπόλικη, περίσσια, να σε καλοζεστάνει...

 
At 8:08 μ.μ., Blogger kira said...

Καλά! δεν το περίμενα ότι συμβαίνει και σε άλλην αυτό! Είμαι μαζί σου στο 3! Έτσι ακριβώς.
όσο για τ'άλλα; Συμφωνώ απολύτως με την πασχαλίτσα.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home