Δευτέρα, Μαρτίου 12

Ο ΣΚΟΥΠΙΔΟΝΤΕΝΕΚΕΣ!

Εμφανιστηκε ξαφνικα πισω απο εναν φραχτη.
Πρεπει να ηταν αρκετη ωρα εκει και να με παρακολουθουσε!
Δεν την ειχα προσεξει, αλλα ακομα κι αν την ειχα δει
δεν θα ειχε αλλαξει τιποτα. Δεν ενιωθα οτι εκανα κατι
που ειχε και μεγαλη σημασια.
Βεβαια αν μπορουσα να γνωριζω τι θα επακολουθουσε,
μπορει και να εκανα αλλιως, μπορει ομως και οχι.
Στο κατω κατω εναν καδο απορριμματων πηγα να βαλω στη θεση του.
Οπως κανω δεκα χρονια τωρα.
Ηταν το παιχνιδακι μας με τους υπαλληλους του απορριμματοφορου.
Αυτοι αφηναν τον καδο στην μεση του δρομου
κι εγω τον εβαζα στην θεση του.
Δεν με πειραζε αυτο. Στο κατω κατω υπηρχαν και δικα μου
σκουπιδια εκει μεσα. Οπως βεβαια και ολης της γειτονιας,
αλλα με καποια σιωπηρη συμφωνια ειχε ανατεθει
σε μενα το καθηκον αυτο.
Ηταν η δικη μου συμμετοχη στην ευρυθμη λειτουργια
του μικρου μας δρομου.
Μεχρι εκεινο το πρωινο.
Η κυρια πισω απο τον φραχτη, που σημειωτεον
ηταν σχετικα κοντα στην θεση του καδου,
ορμησε επανω μου φωναζοντας και αλαλαζοντας
σε μια γλωσσα ακαταληπτη αρχικα σε μενα.
Μετα το αρχικο σοκ καταλαβα οτι δεν μιλουσε
σε μια ξενη γλωσσα, αλλα με στολιζε με τα
ωραιοτερα κοσμητικα επιθετα που διαθετει
η ελληνικα γλωσσα.
Σε ενικο αριθμο βεβαια και με διαθεση
αρκετα απειλητικη ωστε να νιωσω φοβο προς στιγμη.
Παρ'ολο που προσπαθησα να εξηγησω οσο πιο ηρεμα
μπορουσα, οτι δεν γνωριζομαστε και οτι θα ηταν
πιο πρακτικο να κατεβασει τον τονο της φωνης
για να καταλαβω τι λεει,και να συζητησουμε την ενσταση της
η κυρια συνεχισε το υβρεολογιο.
Γυρισα απλα την πλατη και εφυγα.
Ο καδος προσγειωθηκε ακριβως μπροστα
στην εισοδο του σπιτιου μου.
Παρ'ολο που ενιωσα να μου ερχεται το αιμα
στο κεφαλι συνεχισα να απομακρυνομαι
απο την αλαλαζουσα κυρια.
Λενε οτι στον τρελο, πρεπει να μην του πηγαινεις κοντρα.
Αυτο και εκανα.
Αργοτερα εμαθα απο γειτονες, οτι ειναι καινουργια
στη γειτονια και προφανως θελει να επιβαλλει
το δικο της status quo.
Ο καδος βεβαια μετακινηθηκε απο την πορτα του σπιτιου μου
(δεν ξερω απο ποιον) αλλα πηγε σε νεα θεση.
Αραγε δεν θα μπορουσε να γινει αυτο πιο
πολιτισμενα και φιλικα?
Δεν θα μπορουσε η νεα θεση του καδου να ειναι
η αφορμη για μια φιλικη κουβεντα και ισως
μια νεα γνωριμια?
Εχουμε αποξενωθει και κλειστει τοσο μεσα στο κουκουλι μας,
που η αρμονικη συνυπαρξη με τους γυρω μας
ειναι πλεον κατι που μας αφηνει εντελως αδιαφορους?
Και καλα να μην σ'ενδιαφερει να κανεις νεες γνωριμιες
για τους δικους σου προσωπικους λογους.
Η ευγενεια?
Αυτο δεν μας διαχωριζει απο τα ζωα?
Η λογικη και η ευγενεια?
Ο κοσμιος τροπος να διεκδικουμε κατι?
......................................
Α! Η κυρια εχει και παιδια!!
Καλωηρθατε στην γειτονια μας !!!

7 Comments:

At 10:34 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας said...

Χαρά στην ψυχραιμία σου..........

 
At 11:56 μ.μ., Blogger bluesmartoula said...

Αμάν! Νάτες οι εκλείψεις tolitsa... Δώσε τόπο στην οργή.
Φοβού τους παράξενους γείτονες και δώρα φέροντες....(έστω κι άν αυτά είναι κοσμητικά επίθετα)..
Σκέψου τα παιδιά της.....(Εφιάλτης στον δρόμο με τις λεύκες...)

 
At 11:58 μ.μ., Blogger bluesmartoula said...

Υ.Γ. Τελικά τον σκουπιδοντενεκέ τί τον ήθελε? Δεν κατάλαβα....(ντεκόρ στο σαλόνι της?)

 
At 4:19 μ.μ., Blogger Alexandra said...

εμένα το καλως όρισες στη γειτονιά μου ήταν η αστυνομία και η πολεοδομία, χωρίς ΄λογο από την γειτόνισσα... και τα σκουπίδια της στο οικόπεδό μας.

καταλαβαίνω απολυτως.

 
At 4:48 μ.μ., Blogger tolitsa said...

μικροσ πριγκιπασ
Η αληθεια ειναι οτι προς στιγμη σκεφτηκα να απαντησω στα ισια! Να "κυλιστω" κι εγω στον ...βουρκο!!
Μετα ομως η λογικη, μου υπαγορευσε οτι με την αγενεια δεν μπορω να τα βγαλω περα. Κι ετσι "κατεβασα" τα ρολα!

bluesmartoulis
Φανταζομαι οτι θα δενει απολυτα με καποιο Louis XIV σαλονακι που μπορει να διαθετει!!!!

alexandra
Φαινεται ειναι δυσκολο πλεον να συνυπαρχουμε. Αντιδρουμε σαν αγριμια που οριοθετουν τον χωρο τους!! Ειναι λυπηρο.

 
At 9:08 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καλό κουράγιο αγαπητή μου! Γιατί όπως λέει κι η μαμά μου, ο κακός χρόνος περνάει, ο κακός γείτονας όχι!
"η"

 
At 10:02 μ.μ., Blogger tolitsa said...

"η"
Ποσο σοφα τα λεει η μητερα σας. Γιατι δεν σας κρυβω οτι εχω μιαν ανησυχια, για το τί αλλο μπορει να ενοχλησει την νεοφερμενη μας!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home