Τετάρτη, Μαρτίου 14

ΠΟΥ ΚΡΥΦΤΗΚΕ?

Σκυβω μεσα μου.
Κρατω την αναπνοη μου και αφουγκραζομαι...
.......................................
Αναδεματα ψυχης!
Τεντωνω τ'αυτια μου.
Προσπαθω να συλλαβω τον παραμικρο ψιθυρο.
Την πιο αδυναμη φωνουλα
που θα με βοηθησει να κατανοησω...
...................................
Αναδεματα ψυχης!
Βυθιζομαι πιο πολυ
μεσα στην απεραντοσυνη του εγω μου.
Οι αισθησεις ολες σε εγρηγορση
ετοιμες να αιχμαλωτισουν
ολες τις ενδειξεις που
θα βοηθησουν στην αποκωδικοποιηση...
....................................
Αναδεματα ψυχης!
Καποτε ολα φαινονταν πιο απλα,
λιγοτερο δυσνοητα.
Ενα τεραστιο κυμα απεραντης αισιοδοξιας
σαρωνε τις οποιες δυσκολιες
και η ψυχη καταγαλιαζε.

Σκυβω μεσα μου μηπως και βρω
που κρυφτηκε αυτη η αισιοδοξια.
.....................................
Αναδεματα ψυχης!

9 Comments:

At 8:29 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Όσο σκύβουμε μέσα μας, κι έχουμε το κουράγιο να αναδεύουμε τις ψυχούλες μας, ακόμα κι αν για χρόνια εκείνη η σπίθα μοιάζει εξαφανισμένη, υπάρχει ελπίδα. Κάποτε θα τη βρούμε.
"η"

 
At 9:10 μ.μ., Blogger tolitsa said...

"η"
Σ'ευχαριστω για την ψηφο εμπιστοσυνης. Πολλες φορες ερχεται απο εκει που δεν την περιμενεις και τοτε η σπιθα τρεμοπαιζει!

 
At 11:26 μ.μ., Blogger bluesmartoula said...

tolitsa μου άρεσε πάρα πολύ. Μάλλον με εκφράζει εξίσου τόσο.
Καληνύχτα

 
At 2:41 μ.μ., Blogger ladybug said...

Κι εγώ αυτή την αισιοδοξία ψάχνω...

 
At 6:50 μ.μ., Blogger tolitsa said...

bluesmartoulis και ladybug

Απο την μια ειναι παρηγορο να ξερεις οτι και αλλοι εχουν τις ιδιες ανησυχιες.
Απο την αλλη παλι, τι γινεται βρε παιδια. Επιδημια επεσε?

 
At 10:05 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας said...

Απαισιόδοξο αλλά όμορφο.Πολύ όμορφο.

 
At 12:31 π.μ., Blogger bluesmartoula said...

ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ ΕΜΑΣ ΟΙ ΕΚΛΕΙΨΕΙΣ
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ ΕΜΑΣ ΟΙ ΕΚΛΕΙΨΕΙΣ
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ ΕΜΑΣ ΟΙ ΕΚΛΕΙΨΕΙΣ
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ ΕΜΑΣ ΟΙ ΕΚΛΕΙΨΕΙΣ

tolitsa μου, μεγαλώνοντας όλα τα παρορμητικώς χαρούμενα συναισθήματα - που πολλές φορές μεταφράζονται σε αισιοδοξία - καταλαγιάζουν. Είναι, όμως, απόλυτα υγιές να ψάχνεις να βρείς κάτι μέσα σου. Αλοίμονο σ΄αυτούς που ψάχνουν την αισιοδοξία σε "τεχνητά" μέσα. Χάσανε τη ζωή μέσ΄απ΄τα χέρια τους. Επίσης, μεγαλώνοντας, την αισιοδοξία την αντικαθιστά - κατά κάποιο τρόπο - η αυτοπεποίθηση, η εμπειρία, η πείρα, η αυτογνωσία.... Άν αυτά όλα δεν είναι αισιόδοξα..τότε, τί είναι? Γιατί μ΄αυτά τα "όπλα" πολεμάς πιό αποτελεσματικά τα δυνατότερα χαστούκια...
Ταπεινή μου άποψις....
Φιλιά και καληνύχτες

 
At 12:51 π.μ., Blogger the BluElephant said...

η αισιοδοξια εισαι εσυ!

:)

 
At 1:54 μ.μ., Blogger tolitsa said...

μικροσ πριγκιπασ
Αυτο ακριβως εννοω. Πως εγινα απαισιοδοξη???


bluesmartoulis
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ ΕΜΑΣ ΟΙ ΕΚΛΕΙΨΕΙΣ
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ ΕΜΑΣ ΟΙ ΕΚΛΕΙΨΕΙΣ
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ ΕΜΑΣ ΟΙ ΕΚΛΕΙΨΕΙΣ
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ ΕΜΑΣ ΟΙ ΕΚΛΕΙΨΕΙΣ

Σ'ευχαριστω για την υπενθυμιση!!!!


the bluelephant
Αυτο τωρα αν το εννοεις οτι η αισιοδοξια βρισκεται μεσα μου, σε διαβεβαιω οτι την ψαχνω!!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home