Κυριακή, Μαρτίου 18

ΜΙΚΡΟΣ ΘΕΟΣ

Σκυβω πανω απο το τρυφερο προσωπο του παιδιου μου.
Μυριζω την ευωδια του, ρουφω την ανασα του.
Αγγιζω την τρυφερη και ροδαλη σαρκα του.
Κλεινω τα ματια και απολαμβανω
την αισθηση γαληνης που με πλημμυριζει.
Ολα τα βαρη εξαφανιζονται
οι δυσκολες σκεψεις φτερουγιζουν μακρια.
Οι λεξεις που βγαινουν απο το τριανταφυλλενιο
στομα, χαιδευουν την ακοη και την ψυχη.
Μεταμορφωνομαι σε μικρο θεο
που μπορει τα παντα ν'αντεξει,
τα παντα να κατορθωσει,
τα παντα να δωσει.
Πρεπει να μπολιασω το ειναι μου
μ'αυτη την μαγικη αισθηση,
γιατι ο καιρος που θ'ανοιξει
τις φτερουγες του πλησιαζει.
Κι εγω παιδι μου θαμαι εκει
να σε καμαρωνω γεματη περηφανια
αλλα και ευγνωμοσυνη γι'αυτα
που μου 'μαθες.
Σ'ευχαριστω.

7 Comments:

At 10:52 μ.μ., Blogger kira said...

Πολύ τρυφερό Τολίτσα! Πολύ όμορφο!

 
At 2:49 μ.μ., Blogger ladybug said...

Είμαι σίγουρη πως και το παιδί σου είναι περήφανο για σένα. :)

 
At 5:45 μ.μ., Blogger tolitsa said...

kira
Σ'ευχαριστω πολυ! Μονο τρυφεροτητα μπορει να νιωσει κανεις μπροστα στην θεα αυτης της αγνης υπαρξης!

ladybug
καλη μου pasxalitsa, αυτη ειναι η λαχταρα μου. Μηπως τα λαθη που σαν γονιος κανω, κανουν τα παιδια μου να ντρεπονται. Προσπαθω καθημερινα να μαθαινω κοντα τους και ταυτοχρονα να τα καθοδηγω χωρις να τα πνιγω!!

 
At 8:47 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας said...

Εσύ και όσοι μπορούν να αισθανθούν έτσι, είστε πολύ τυχεροί...........

 
At 11:20 μ.μ., Blogger tolitsa said...

μικρος πριγκιπασ
Σιγουρα θεωρω τον εαυτο μου τυχερο. Παρ'ολα αυτα πιστευω ακραδαντα οτι υπαρχουν και αλλες αιτιες που προκαλουν αναλογα συναισθηματα.

 
At 5:54 μ.μ., Blogger bluesmartoula said...

Φαντάσου τα όλα αυτά επί δύο....
Εγώ ήθελα να κλείσω την μυρωδιά τους σ΄ένα γυάλινο βάζο, που θα το άνοιγα να παίρνω λίγη όσες φορές θα ένοιωθα να λυγίζω.....
Αυτό όταν ήταν μωρούλια.
Τώρα που έχουν κάπως μεγαλώσει γίνομαι "Θεός" ακόμα κι όταν τους κρατώ το χέρι (ή την πατουσίτσα...χιχιχιχι)
Εκεί που σε παραδέχομαι και συμφωνώ απόλυτα είναι που νοιώθεις πως μαθαίνεις απ΄το παιδί. Ξέρεις πόσα ακόμα έχει να σε μάθει?
Φιλάκια tolitsa μου
Υ.Γ. Μήπως είμαστε χαζομαμάδες? Καλά κάνουμε....

 
At 7:12 μ.μ., Blogger tolitsa said...

Αχ! bluesmartoulis. Αυτο με το βαζο μου αρεσε πολυ! Και οσο για την ποσοτητα την εχω κι εγω διπλη!!
Τα παιδια μου ειναι 12 και 14 αντιστοιχα και σε πληροφορω οτι ακομα τα κυνηγαω να τσιμπησω πατουσιτσες...πατουσαρες μαλλον. Ακομα τα βλεπω μωρα μεσα μου.
Και μιας και εχουμε μπει σ'αυτην την ωραια περιπετεια, ε! ας το απολαυσουμε σαν χαζομαμαδες!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home