Παρασκευή, Απριλίου 20

Οταν ο Γιωργος συναντησε την Αμαλια!!!

Ειμαι μεσα στο blog της amalia kalyvinou - www.fakellaki.blogspot.com- (malpractice) και διαβαζω εντρομη την περιπετεια της υγειας της. Εκατονταδες σχολια συμπαραστασης περνουν μπροστα απο τα ματια μου και ξαφνικα η ματια σκαλωνει στο σχολιο του - γιωργος α.παπανδρεου- (cp2004.livejournal.com). Μπα, σκεφτομαι, απλη συνωνυμια. Κι ομως το blog δεν αφηνει καμια αμφιβολια για την ταυτοτητα του συγγραφεα. Αρχιζω να διαβαζω και παθαινω μια συγχυση. Κατι λεει για "σχεσεις που πρεπει να επαναεξετασουμε απο μηδενικη βαση", "εμπεδωση κοινωνικης αλληλεγγυης" και αλλα προεκλογικα τσιτατα που με σοκαρουν. ΕΔΩ βρηκε ο ανθρωπος να ψαρεψει ψηφοφορους? (Προς αποφυγη παρεξηγησεων ανηκω σε αυτους που απεχουν-καλως ή κακως). Η Αμαλια κανει καταθεση ψυχης και χαστουκιζει δυνατα την "πολιτισμενη" κοινωνια μας, και εγω διαβαζω κειμενο προεκλογικης συγκεντρωσης στο Συνταγμα? ΕΛΕΟΣ!!!
Δεν θελω να γραψω τιποτα αλλο. ΕΙΜΑΙ ΘΥΜΩΜΕΝΗ.

3 Comments:

At 7:55 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας said...

Τα ίδια ακριβώς σκέφτηκα κι εγώ όταν το διάβασα.Μόνο που εγώ δεν μπόρεσα να εκφραστώ με τον ίδιο κόσμιο τρόπο που εκφράζεσαι εσύ.

 
At 1:06 π.μ., Blogger industrialdaisies said...

Εξοργισμένη. Αν το να μάθουν οι πολιτικοί νέες τεχνολογίες σημαίνει να μας τα πρήζουν και διαδικτυακά τη βάψαμε. Θα νοσταλγήσουμε τα μπαλκόνια και τις συγκεντρώσεις -τουλάχιστον εκεί έφταναν τα αυγά και οι ντομάτες. Θυμός, θυμός. Το σκέφτομαι και μπαρουτιάζομαι.

 
At 12:15 μ.μ., Blogger tolitsa said...

μικροσ πριγκιπασ
Σε διαβεβαιω οτι εδειξα απιστευτη αυτοσυγκρατηση, για να μην μεταφερω στο σχολιο,αυτα που σκεφτομουν.

industrialdaisies
Ετσι μου ηρθε να του στειλω ενα email, αλλα σκεφτικα οτι θα χαραμισω τα λογια μου. ΑΙΣΧΟΣ και παλι!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home