Πέμπτη, Απριλίου 26

Je t'aime

Γυριζει ο γιος μου το μεσημερι απο το σχολειο και μου μεταφερει μια συζητηση
που εγινε σχετικα με την εκπομπη Je t'aime της Αννιτας Πανιας.
Η ταξη χωριστηκε στα δυο και η καθε πλευρα ειχε τα επιχειρηματα της.
Οι υποστηρικτες ελεγαν οτι ειναι μια "ψυχαγωγικη" εκπομπη,
που βγαζει γελιο(!!!!!!!!!!!!!!!!!!), και η αλλη πλευρα ελεγε
οτι δεν μπορει να διασκεδαζει καποιος με τον εξευτελισμο
καποιων ανθρωπων.
Ευχαριστημενη που υπαρχουν δεκατετραχρονα , που μπορουν να
διαχωρησουν τα "σκουπιδια", ρωτησα ποσοι ηταν οι υποστηρικτες.

"Τρεις. Εγω, η Λ..... και ο Κ......"

Η ταξη εχει εικοσιδυο παιδια!!!!
Κοκκαλο εγω, παει η χαρα για το υψηλο επιπεδο των παιδιων.
Νιωθω απογοητευση....

6 Comments:

At 10:01 μ.μ., Blogger Μικρός Πρίγκιπας said...

Εκεί που έχουμε φτάσει να είσαι και ευχαριστημένη που υπάρχουν και αυτά τα παιδιά.........

 
At 11:37 μ.μ., Blogger industrialdaisies said...

Τόση είναι και η αναλογία στους ενηλίκους... Τα παιδιά είναι καθρέφτης. Ως δικός σου καθρέφτης θα έπρεπε να αισθάνεσαι χαρούμενη -και για εσένα και για αυτον. Σαν συνολική εικόνα, μάλλον στη θέση σου θα ήθελα να τον σπάσω αυτόν τον καθρέφτη! Φιλιά.

 
At 12:21 π.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Και που να δεις τι μας ετοιμαζουν απο τον Οκτωβριο και τα μεγαλα καναλια...

 
At 1:52 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εγώ θα μείνω με την απορία: ο καθηγητής (/-τρια) με ποια από τις δυο απόψεις συντάχθηκε;

Ή δεν ήταν "σχολικό project" η συζήτηση;

 
At 1:19 μ.μ., Blogger tolitsa said...

μικρος πριγκιπασ
Κι ομως ειναι λιγα, πολυ λιγα..

industrialdaisies
Ναι, σιγουρα νιωθω χαρουμενη για το δικο μου παιδι, αλλα με πληγωνει ο,τι αφορα το συνολο.

πρεζα tv
Πολυ τρομακτικο ακουγεται αυτο. ΒΟΗΘΕΙΑ!!

espoir
Οχι, η συζητηση εγινε σε μια κενη ωρα, γιατι η καθηγητρια ελειπε και τα παιδια επρεπε να μεινουν μεσα στην ταξη.Και για να ειμαι ακριβης ρωτησα ξανα τον γιο μου για τον αριθμο των παιδιων. Δυο παιδια ελειπαν, αρα το σκορ ειναι 17 - 3. Παλι ειναι απογοητευτικο!

 
At 11:41 μ.μ., Blogger Alexandra said...

δεν φταίνε τα παιδιά, φταίει η τηλεόραση που έκανε τα σκουπίδια παράδεισο...

φταίμε οι ίδιοι γιατί δεν έχουμε καμία ποιότητα...

και ο καρβέλας που έκανε σουξέ χωρίς κανέναν τραγουδιστή, το είχε πει... 'μπορώ να κάνω σουξέ χωρίς φωνή' και το έκανε. (σήμερα έμαθα ότι μέχρι τώρα έχει βγάλει, ως δημιουργός 150.000 ευρώ από τις πωλήσεις αυτών των τραγοουδιών και χωρίς απαιτήσεις τραγουδιστών και βεντετισμούς... (αυτό είναι εξαιρετικό, το 'βας βας' έχει γίνει σουπερ χιτ, και εκεί που η αννίτα ήταν έτοιμη να της κόψουν την εκπομπή, έγινε σόου για τους εφήβους που κάνουν χαβαλέ)...

και αυτό θα περάσει... αλλά τί θα μείνει...

ευτυχώς που το παιδί σου έχει μυαλό... (και εγώ τραγουδάω το 'βας βας' μοου έχει κολλήσει!!! ντροπή)

ελλλάς το βάχαλο!

φιλιά

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home